BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
37 timers Medarbejder til Jagtbutik
Skal du være Torsten og Daniels nye kollega i jagtafdelingen?
Da vi skal sige farvel til Kenneth som efter næsten 4 år hos os har søgt tilbage til restaurations-branchen – søger vi en ny kollega som sammen med vores jagt-team kan give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige.
Har du lyst til en spændende hverdag i jagtens tegn hvor ingen dage er ens? Så er det nu du skal søge om at komme ind i jagtbranchen. Vi har en spændende hverdag fyldt med faglig viden og gode jagthistorier – ingen dage er ens og du kommer med bagom butiksliv og drift og får del i en spændende branche.
En super player
Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens jagtafdeling som omfatter,
- Ekspedition og vejledning af kunder i udstyr, grej, beklædning, fodtøj og våben/ammunition
- Bestilling og udpakning af varer
- Lagerstyring
- Digital håndtering af varer (oplægning i system og webshop)
- forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende.
Jagtafdelingen styrer hele vores varesortiment i stueafdelingen, der vil derfor også være udpakning og styring af varer, ekspedition og udlevering af foder / grovvarer / brændsel samt vores omfattende hunde- og katteafdeling. Det er derfor en fordel hvis du har kendskab til hund/hundefoder. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.
For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:
- Meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen
- Smilende, åben og med en god udstråling og karisma
- Du skal være nem at omgås
- Loyal og fleksibel og vigtigst af alt – mødestabil.
Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Har du faglig viden om våben og ammunition er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du er passioneret jæger og dyrker jagten på et rimeligt niveau.
Vi arbejder i et uhøjtideligt arbejdsmiljø hvor der ikke er langt fra ide til handling. Hos Lundemøllen lægger vi stor vægt på godt samarbejde på tværs og alle medarbejdere er gode til at hjælpe hinanden når der er behov – det kan være alt fra udlevering af tunge varer, samling af reoler når pigerne i rideudstyrsafdelingen får en ny ide, udkørsel af sække på webshoplager til GLS, skænkning af kaffe, kage og cola når der er travlt på webshoplageret, eller andre sjove og anderledes arbejdsopgaver.
Du vil arbejde tæt med andre kollegaer i de øvrige afdelinger, i alt 12 fuldtidsmedarbejdere + løsarbejdere.
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse som funktionær 37 timer. Rullende arbejdsplan.
Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende 1 lørdagsfri og 2 hverdagsfri om måneden for en 37 timers stilling. Der er ekstra åbent i butikken 2 søndage i december hvor vi deles om vagterne. Mødetiderne er mandag – fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00.
Ansøgningen
Kom forbi og spørg efter Daniel eller send en ansøgning hvor du fortæller lidt om dig selv og din erhvervserfaring. Obs – det er et krav at du har jagttegn. Ansættelse 1. september eller hurtigst muligt.
Ansøgningsfrist Mandag d. 13. august 2023.
Skriftlig ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk eller til Lundemøllen, Fuglebjerglundvej 7, 4250 Fuglebjerg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Lundemøllen A/S, Fuglebjerglundvej, 4250 Fuglebjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@lundemoellen.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877181