BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du styr på disciplinerne indenfor projektledelse og brænder du for at bruge dine tekniske kompetencer til at drive ombygnings- og renoveringsprojekter af high-end kundetilpassede maskiner til medicinal- og fødevareindustrien?
Så er du måske den nye projektleder vi leder efter til Syntegon.
Syntegon skal udvide deres velfungerende serviceteam bestående af 7 erfarne medarbejdere der tager sig af ombygningsprojekter af eksisterende maskiner.
Der er 3 forskellige kategorier af projekter: Små, mellemstore og store ombygninger og du bliver primært tilknyttet de mellemstore og store projekter.
Primære arbejdsopgaver:
- Styring og koordinering af timeforbrug, projektøkonomi og ressourceplanlægning gennem hele projektet - typisk 4-6 måneder.
- Kontakt til kunden og sikre, at projektets leverancer lever op til kundernes forventninger.
- Projektopfølgning og rapportering til virksomhedens ledergruppe.
- Bidrage til at professionalisere og ensrette projekt-processerne i tæt samarbejde med den kommercielle projektafdeling.
- Mulighed rejseaktivitet til eks. Brasilien og USA et par gange om året, for at koordinere de større projekter.
Sådan ser et typisk projektforløb ud:
- Der kommer en forespørgsel direkte fra en kunde.
- Du afdækker behovet nærmere og der laves en kravspecifikation ud fra en URS.
- Der udarbejdes et tilbud, gennemgås design-review med kunden og derefter fremsendes en ordrebekræftelse.
- Så begynder planlægningen og booking af ressourcer.
- Teamet kaldes sammen og briefes.
- Du koordinerer med den mekaniske lead, programmører, el-montage, indkøb mv. og følger løbende op og korrigerer.
- Hver fredag morgen er der tavlemøde, hvor der er status på alle de større projekter.
Faglige kompetencer:
- Du er ingeniør, maskinmester eller tilsvarende erfaring med solide kompetencer inden for projektledelse
- Du har erfaring med at lede komplekse, tekniske projekter- gerne fra Pharma eller Med Tech branchen
- Du behersker engelsk i skrift og tale – da kunderne er i hele verden
Personlige kompetencer
- Du er god til at kommunikere og samarbejde, på alle niveauer -både internt og eksternt.
- Du er tillidsvækkende
- Du har et kommercielt mindset
- Udover dine projektledelsesværktøjer, har du en naturlig systematisk tilgang til opgaverne og skaber overblik og gennemsigtighed.
Bliv en del af Syntegon
-Vær med til at servicere intelligente og bæredygtige løsninger, som bidrager positivt til verden.
Hos Syntegon bliver du en del af en sund international virksomhed i vækst, der har stort fokus på teknologi, miljø og bæredygtighed. Der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt et uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. De tilbyder også en attraktiv lønpakke, pension og sundhedsforsikring.
Kollegerne i teamet siger:
”I Syntegon er der et rigtigt godt samarbejde på tværs af afdelingerne”
”Den gode stemning og holdånd i afdelingen, gør at man altid går glad på arbejde”
”Den gunstige fremtid for vores branche – er motiverende og trygt”
Om Syntegon:
Syntegon Technologies i Sandved blev grundlagt i 1962 under navnet Moeller & Devicon. Siden 2007 har virksomheden været en del af den globale Syntegon Group, der beskæftiger 5.800 medarbejdere i 20 lande.
I Sandved, hvor Syntegon Technology A/S er beliggende, designer og producerer virksomheden high-end kundetilpassede maskiner og komplette produktionslinjer til medicinal- og fødevareindustrien. Virksomhedens løsninger dækker hele proceskæden inden for montage, håndtering, mærkning og emballering.
Syntegon Technology har et skarpt fokus på miljø og bæredygtighed. De arbejder på at reducere energiforbruget på deres maskiner og har ambitiøse mål for at reducere deres emissioner og påvirkning af samfundet.
Lyder det som noget for dig?
Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade dit CV samt ansøgning.
Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Birgitte Carlsen på tlf. 4144 0925 eller på via mail til bc@actief-teknikbureauet.dk.
Actief Teknik Bureauet er ansvarligt for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEKNIK BUREAUET ApS, Laustrupvang, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.actief-teknikbureauet.dk/2023/05/08/projektleder-til-serviceafdelingen-hos-syntegon-i-sandved/
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860274